24 Şubat 2010 Çarşamba

ray ray kasım

ray manifalitiko
ray şalibalitiko
roy roy roy loy
lay lay lay lay
ba ba ba ba
sa ba ba ba
loyloy loyloy loyy

23 Şubat 2010 Salı

giden günlerim oldu...

world cup fever

tıp

git kıza soyun cevoooo
bak mesela ben tıp gördüm mü dayanamam soyunurum...
kimse tutamaz beni...
tıpta utanma olmaz cevoooo

25 Ocak 2010 Pazartesi

şarkıyı bilmeyince mırıldanmak

mırıldanmada son nokta....
bilmiyosan mikrofonun elinde işi ne be adam :)

ey insanlar iyiki varsınız ve bizi güldürüyorsunuz... :)

24 Ocak 2010 Pazar

askerliğin acemiliği de böyle oluyor

komik - askerliğin acemiliği de böyle oluyor :)) | izlesene.com

5 dakikada hazırlanmanın yolları 2

5 dakikada hazırlanmanın yolları

öğrenmek lazım bu teknikleri :)

youtube zihniyetli ulvi

cevo:
sütü sevdiği için kamyoncu olan duşa girince giden günleri olan ulvi...
idare edemeyen ulvi... mario'yu güzel yemeklerden yemediği için dayısı gibi oynayamayıp elleri titreyen ulvi...
şimdi çık flash TV'ye domuşuk sevgilin için nolur geri dön diye haykır..

23 Ocak 2010 Cumartesi

pepsi max diet for men

Süper Behlül

gülme garantili...

Çağdışı Grevciler

Grev Yapanlara "Çağdışı" Diyen Mc_Tyyeap Grev Yapıyore

sünnetçi reklamı

W.I.F.E.

bluetooth tuvalet ?

böyle bir teknoloji neden olmasın...
düşüncenin ilham kaynağı video da bu...
pantolonla zıçan emrah_Jn

21 Ocak 2010 Perşembe

Angaralı Büdü


Tarkan gibi çocuk maşallah :P

20 Ocak 2010 Çarşamba

kavga hatalı sollamadan


meşhur videonun perde arkası :)

17 Ocak 2010 Pazar

formspring.me

Sevgili güzin abla.. salı günleri halı sahaya gidiyoruz biliyosun. Bu salı Burçin'in veda yemeği var onu da biliyosun. Bunu yanında salı günü bir arkadaşımın doğum günü için de toplanmamız gerekiyor.(Artık bunu da biliyosun) kısa çö

sanırım kısa çözümümü soruyosun(sorunun son kısmı çıkmamış da :))
halı saha maçını başka bi güne almak kaçınılmaz sondur, bu biiirrr.

burçin'in yemekten haberim yoktu, öğrendiğim iyi oldu. (mesai nolcak lan?!?!? -kendime soru bu :P-)

önce burçin'in yemeğe gidip, ardından doğumgününe geçmen en hayırlısı olacaktır canım kardeşim. nitekim doğumgünü faslı biraz uzun sürer, yetişirsin yani. bunlar da ikiiiiii ve üüüüççç :)

sor bakem gari

bloga isim bulmaca


blogun isminin tek kelime 3 heceyi geçmeyecek bir zamazingo olması nezdinde geldiğimiz bu açık artırmayı başlattım gitti. teklifleri yoruma ekleyedurun.

14 Ocak 2010 Perşembe

Cyanide & Happiness - Beer Run


bira iyidir... içince şişedeki gibi durabilir..

Cyanide and Happiness - I Love Noodles

raki balbörek



Farenin çılgın performansı..

abi deyince


7 Ocak 2010 Perşembe

suggestions

Feyzo durumu anladı sanırım...
Bana kimi önereceğini şaşırdı garibim :)

şeref kontrol sistemi vol 1

Mahalleden bir görüntü..
Tabelanın özel yaptırılmış olması sorunun ciddiyetini suiistimal ediyor.

başlangıç

bana bu şevki veren pınara tşkler
aklıma geleni söylemenin(belki de göstermenin) serbestliğini yaşayabileceğim bir zamazingonun açılışını yapmaktan duyduğum haz zart zort höbede gübede..